Denník SME - najprv demagógia, potom manipulácia

Autor: Ivan Kuhn | 14.10.2011 o 14:14 | Karma článku: 12,27 | Prečítané:  2787x

Pred pár dňami sa redaktorka denníka SME dopustila demagógie vo svojom článku "Val v Európe nepodporili extrémistické strany". Poukázal som na to vo svojom blogu a ani nie dve hodiny po jeho zverejnení si redakcia priznala chybu a pozmenila titulok aj text článku. Tentokrát sa redakcia (lebo nepredpokladám, že je to dielo jedného redaktora / redaktorky) dopustila manipulácie.

Na svoju webstránku dala anketu „Ak by boli dnes voľby, koho by ste volili?" Človek si môže vybrať z 11 strán vrátane mimoparlamentných HZDS, KSS, SMK, SDĽ (o ktorej sa vie, že to je viac marketingový produkt, ako skutočná politická strana) a zatiaľ neexistujúcej strany Obyčajní ľudia. Akurát OKS, ktorej (v súčasnosti) traja poslanci sedia v parlamente, sa do zoznamu nedostala. Takže voličom OKS neostáva nič iné iba kliknúť „inú stranu".

Je to naozaj iba náhoda? Alebo neprofesionalita? Alebo niečo iné?

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Učiteľ, ktorý sa rád hral. Ako sa Milan Reindl stal dizajnérom Lego Technic

Nevyštudoval techniku ani dizajn. Napriek tomu sa stal jedným z jedenástich dizajnérov Lego Technic. Len vďaka tomu, že si rád z lega skladal veci, na ktoré nemal návod.

DOMOV

Smer chce byť politicky nekorektný aj robiť poriadky v osadách

Novými podpredsedami sú Blanár a Žiga.

SVET

Výbuchy pri štadióne v Istanbule zabili najmenej 13 ľudí

K explóziám došlo hodinu po zápase medzi Besiktasom a Bursasporom.


Už ste čítali?